fredag 21 oktober 2016

Vi älskar dig också, Sead

Behöver vi extra tändvätska inför matchen mot Sirius på måndag? Knappast, va? Men annars kan man lyssna på Sead Haksabanovic på HBTV – då inser man att ett allsvenskt avancemang skulle vara otroligt betydelsefullt.
"För att stanna till nästa säsong – ja, det är mest om vi går upp. Det är tre matcher kvar. Så det är det jag vill just nu, gå upp. För jag mår ju bra här i HBK. Alla tar hand om mig och så. Det känns bra här", säger vår 17-åring.
"Kan du tänka dig att förlänga med HBK för att de ska få betalt för dig och sedan gå till nästa klubb?" frågar reportern
"Ja, HBK har ju tagit hand om mig sedan jag var ett barn. Så jag kommer att göra allt för att HBK ska få det så bra som möjligt", svarar Sead Haksabanovic.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt att så mycket talang från hbk försvinner GRATIS till andra klubbar. Men så blir det ju när man satsar alla sina resurser på DEMONTRÄNAREN Janne Jönsson!